Nuffnang

Tuesday, June 24, 2008

pejam celik...pejam celik....

anak-anak...

Pejam celik..pejam celik....Najmi dah pun 8 bulan..Najlaa' 3 years plus.. (disebabkan lahir januari..so..cepat lah tambah umur..he..he..)...Rasanya baru jer lepas pantang kat najlaa'....but...its only dreaming...we have two kids now...and macam - macam perangailah ada...he..he..

cepat sungguh masa berlalu....tapi sepanjang jaga najlaa' (masa kecik-kecik dulu) dgn jaga najmi mmg banyak bezanya....Tapi dua-duanya alhamdulillah...Taklah teruk sangat....cume ade masa2nya..he..he..




seronok najlaa' masa dapat adik...

Najlaa' mmg caring dengan adiknya..tapi kalau dia dah tak larat jaga...dia tak layan jugek adiknye tue...he..he.. both of them like outside activity...see...they enjoy their time outside...





Najlaa mmg suka tolong mama di dapur....that what i realized about her since she 2 years old...and she enjoys cooking...kalau time raya..dia tolong mak-mak sedara nya di dapur..."gotong royong buat kuih raya"...Agaknye masa pragnentkan dia asyik tengok "Changinn"jer....citer korea yang tukang masak tu...he.he..Alhamdulillah..moga sikap ni berkekalan lah sampai besar ekk najlaa..


Menu : Ayam goreng KFC....


Semoga Putera Puteri Mama Abah..menjadi insan yang berguna...Soleh dan Solehah....Amin...






2 comments:

Ziadila family said...

comelllllllllll nya.. lala and najmi.. mama nye tak nak tambah ker lagi ker.. mane ler tau nak anak made in new zealand pulak..to lala and najmi..be a good childs ok..

Diyana, Musli & Family said...

nak tambah??he..he..kena mama batrisyia dulu...