Nuffnang

Saturday, January 10, 2009

Menuai hasil..

Sorry for being disappeared for a momment...sibuk dengan anak2 sepanjang cuti sekolah...

Actually saya tak tahu tajuk apa yg sesuai untuk entry kali ni...In addition entry kali ni adalah sebagai sambungan entry gardening yang lepas..Sebagai menuai hasil tanaman...ini gambar2 yang dapat saya kongsikan bersama sahabat2 sekelian..


Cabbage yang dikelilingi dgn daun kesum


Cauliflower


Salad, Cabbage, Cauliflower,Lettuce and "Daun bawang"


Cabbage again


Tomato..still green...and cute..


5 comments:

Suzi said...

les lah ni...seronok dah dpt hasil..kan??
balikm'sia nanti start baliklah minat cucuk tanam ni....

Suzi said...

les=jeles

Umie said...

salam diyana...wah..puas hati mkn sayur hasil tanaman sendiri kan.. tgk kebun diyana nie umie teringat ade org2 vietnam kat taman nie pi wat kebun kat padang taman PJ nie...adoiyaii, haruskah direport nih???

Musliyana and family said...

to suzi...
ala..umah suzi..tnahnya lgik luas dr umah diyana...boleh tu..

to ummie...
ader ke org buat kebun kat padang tue??wah..lain jadinya..kat pdg bola tgh2 tu ke??ramai ke org vietnam umie?

mother of two said...

byk nyer hasil tanaman dia.. best tgk. kalau sy ader laman mcm tu pun blum tentu hasilnya begitu..heheheh