Nuffnang

Saturday, January 30, 2010

just simple update

Entry ???

Pernahkah anda mengalami waktu malas memasak.??So bila dah kering idea di saat2 anda malas nak ke dapur, apa yg akan anda masak??

(a)______________________
(b)______________________
(c)______________________

Bila pergerakkan saya yg amat terbatas untuk seketika (ujian Allah menimpa hambaNya lagi)..Pizza jelah dinner mlm ni...dah lah tghr td dah pujuk Cik Abang sayang yg sorang tu mkn kat luar..Alahai..mkn kebab pun oklah kan..itu je yg ada kat sini..Alhamdulillah ada Chicken on rice...

So fikir pulak untuk menu esok....??

4 comments:

fireflies said...

salams, diyana apa kabar? apa maksud diyana pergerakan terbatas? sakit belakang lagi ker?moga cecepat sembuh take care okay...

Musliyana said...

fireflies..

salam kak nani..Alhamdulillah beransur pulih...hih..kak nani ni mmg tahu sakit ibu2 ni..a'a..sakit belakang lagi...Tp Alhamdulillah ..dh ok skit..

lady zaini said...

sakit belakang lagi? siannya. So macamana, jumpa pakar?

Kalau masih larat sikit2 tuh goreng2 mee/bihun ker, nasi + sup ker, takpun petua kawan akak, buat sambal cili - masak kering2, simpan dalam peti boleh tahan lama..So next time keluarkan buatla tambah2 ikan bilis ker, telur ker, ayam..buat sayur air jer la tambah.

Tuh kalau larat sikit2 la diyana. Kalau tak larat rehat la. Cepat sikit lega. Takder orang dekat2 nak tengokkan, so kena jaga diri sendiri baik2. pakai socks :)

Musliyana said...

kak zack..

wa..bagus petua kak zack..hihi..

hihi..dah ok dah...kalau ok tu mmg buat yg simple2 tu dah.ni jln mmg mcm robot..hih..alhamdulillah..dah ok..anyway tq kak zack..