Nuffnang

Friday, September 12, 2008

Early spring at Victoria Esplanade Garden

Lihatlah pemandangan di Victoria Esplanade Garden di awal musim bunga...cantik tak?



"Abah, KakLong nak berdiri kat tengah ni ok..Abah ambil gambar tau!!"


"Bestla..bnyk flower cantik2.."

Gambar bunga-bunga yang di belakang Najlaa tadi






Dua gambar yang bawah ni kegemaran mama....ala-ala bunga sakura Jepun..
Mama memang suka tengok cerita Jepun and Korea



4 comments:

Umie said...

sejuk mata memandang bunga2 tu semua kan dyn...hehehe

Tie said...

Minat sangat kat bunga2 tu..berangan nak buat garden kat rumah sendiri nanti. He he..Diyana tak tanam bunga ke??

Musliyana and family said...

salam...umie and tie..

memang best tgok bunga2 tu..sbb tu dyn snap kan nak kongsi sama2...

diyana br try skit je..wrn biru..tak tahulah ape perkembangannya sbb sekarang hujan lebat sgt..nnt kalau menjadi dyn snapka.

Suzi said...

salam diyana...
cantiklah... saya kat sini tak pergi mana puasa2 ni...iman tu baru belajar puasa...takut dia tak larat...